پارکت فلورپن

پارکت فلورپن ( Floorpan ) متعلق به شرکت کاستامونو میباشد که در کشورهای ترکیه و روسیه تولید میگردد و از بهترین پارکت موجود در حال حاضر دنیا میباشد .این لمینت از لحاظ میزان فروش در ترکیه رتبه اول و در دنیا رتبه چهارم را کسب نموده است و در کشور ایران دارای دفتر نمایندگی رسمی میباشد که کلیه خدمات فروش وپس از فروش و گارانتی را بنحو مناسب و مطلوب به انجام میرساند .

پارکت  فلورپن در اندازه و وضخامت های متعددی تولید میشود و مشخصات فنی رویه سطح آن بدین صورت میباشد :

AC3 یا کلاس ۳۱ مناسب برای مصارف خانگی و اماکن خصوصی

AC4 یا کلاس ۳۲ مناسب برای مصارف خانگی پر تردد و اماکن اداری

AC5 یا کلاس ۳۳ مناسب برای مصارف پرتردد و اماکن عمومی

دانش فنی بکاررفته در نحوه اتصال این پارکت متعلق به شرکت یونیلین آلمان بوده و کلیک ها از چهار سمت چفت و بست شده که جدا شدن کلیک ها را تقریبا غیر ممکن مینماید . پارکت فلورپن در ضخامت ۸ میلیمتر و تنوع رنگ بالا در ایران موجود میباشد و در دو گروه ساده و درز دار ارائه میگردد . رنگ بندی پارکت فلورپن بطوری است که تنالیته کامل رنگی در طرحهای یکپارچه ( الواری ) و چندپارچه ( طرح پارکت ) امکان انتخاب توسط انواع سلیقه ها تامین میگردد .

برخی از نمونه کارها و دیگر محصولات و پروژه های ما شامل دیوارپوش ،‌ دیوارپوش پی وی سی ،‌ دیوارپوش pvc ، قیمت دیوارپوش ،‌ دیوارپوش سه بعدی ،‌ دیوارپوش چوبی ،‌ دیوارپوش mdf ،‌ انواع دیوارپوش pvc ،‌ دیوارپوش ام دی اف ، دیوارپوش pvc چاپی ، دیوارپوش آجری ،‌ دیوارپوش آینه ای ،‌ دیوارپوش فومی ،‌ آموزش نصب دیوارپوش ، دیوارپوش ضد ضربه ،‌ دیوارپوش در اصفهان ، دیوارپوش در تهران ، دیوارپوش در کرج ، دیوارپوش به قیمت ارزان و دیوارپوش ترمووود هستند که می توانید برای مشاهده بهتر برروی لینک مورد نظر آن نیز کلیک نمایید.

گروه اراکو

اگر قصد بازسازی یا نوسازی فضای داخلی ساختمان یا منزل خود را دارید، می توانید از تجربه مشاوران گروه اراکو بهره مند شوید. اراکو با سابقه ای درخشان در زمینه تولید انواع دیوارپوش از جمله دیوارپوش سه بعدی، دیوار پوش پی وی سی، دیوار پوش چوبی، سقف کاذب، قرنیز، کاغذ دیواری و پوستر، کف پوش، پروفیل های ابزار مکمل و … آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید با شماره ۷۰۰۴ ۳۳۲۸ -۰۲۱ تماس بگیرید و یا به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.